Saturday, October 29, 2016

SKKM Platinum Skincare : Produk Kecantikan untuk Wajah Berseri

SKKM Platinum Skincare : Produk Kecantikan untuk Wajah Berseri

Skkm platinum skincare adalah produk kecantikan terkini keluaran syarikat platinum beauty. Bahan asas produk ini adalah dari susu kambing, kurma, madu dan beberapa gabungan yang lain-lain lagi untuk pastikan kulit anda cerah, putih dan berseri. Kalau untuk dalaman uolss boleh minum susu skkm platinum atau boleh krup krup kunyah skkm platinum tablet . Kini tiada lagi masalah kulit berminyak, parut, jeragat, jerawat, kulit kusam, kering, pori terbuka, garis halus, bintik hitam. Lebih menarik lagi SKKM platinum skincare ini sesuai untuk semua jenis kulit dan kulit akan makin cerah, gebu dan anjal.

Kandungan istimewa SKKM Platinum Skincare terdiri daripada: 
1) Platinum cleanser 
2) Platinum day cream 
3) Platinum night cream 


Friday, October 28, 2016

Sabun Kopi Scrub untuk Kulit Menawan

Sabun Kopi Scrub untuk Kulit Menawan


Sabun kopi Scrub...apa tu? Sabun kopi yang tengah viral dan top sekarang ini. Banyak kelebihan sabun kopi ne. Antara kelebihan sabun Kopi scrub ialah

☕Menghaluskan kulit
☕Menghilangkan bau badan
☕Menghilangkan selulit
☕Menyegarkan tubuh dan menghilangkan penat dengan aroma bauan kopi
☕Melarutkan lemak dan membentuk tubuh
☕Menuetralkan kulit yang kering dan jadikan kulit glowing
☕Menghilangkan bekas jerawat, flek,dan noda hitam pada kulit
☕Mengangkat sel kulit mati & memperbaiki jaringan kulit yang rosak

Thursday, October 27, 2016

MaxXslim Produk Kurus yang Berkesan dan Pantas

MaxXslim Produk Kurus yang Berkesan dan Pantas

Askm, kali ini akak nak cerita tentang produk kurus maxXslim pula. Jangan korang tak tahu produk maxXslim ne dah lama berada dalam pasaran. Testimoni pun berlambak-lambak yang berjaya kurus dengan maxXslim. Rugilah kalau anda tak cuba sebab produk maxXslim ne sangat membantu mengawal selera, tak lapar uolss, penghadaman lancar, meningkatkan metabolism untuk pembakaran lemak dan banyak lagi kelebihan. Sesuai diambil untuk yang mempunyai berat badan berlebihan, darah tinggi, kencing manis, ibu menyusu dan tak menyebabkan kesan sampingan jika diambil sebab ianya  100% dari extrak bahan-bahan semulajadi.


Tuesday, October 25, 2016

Petua Kuruskan Badan dalam Masa Seminggu

Petua Kuruskan Badan dalam Masa Seminggu

Berat badan berlebihan sering kali memberi kerisauan, tidak kira lelaki mahu pun wanita. Ini kerana akan timbul masalah seperti kurang keyakinan diri, menjadi punca penyebab penyakit-penyakit lain. Anda mahukan petua kuruskan badan? Saya akan kongsikan petua kurusan badan pada entry kali ini.

Namun begitu, bagi seseorang yang sudah meningkat dewasa, berat badan boleh naik dengan kadar yang sangat cepat, sedangkan hanya makan sedikit sahaja. 
Kadar metabolism anda sudah berbeza dengan tubuh badan masa waktu muda-muda dahulu.

 Disebabkan pekara ini, ianya amat membimbangkan, kerana pada usia yang semakin meningkat dewasa, anda sepatutnya memiliki tubuh yang sihat, bagi menjalani aktiviti seharian dengan lebih mudah dan sihat.

Friday, October 21, 2016

Kebaikan Chia Seed untuk Kuruskan Badan

Kebaikan Chia Seed untuk Kuruskan Badan

Pernahkah anda dengar tentang kebaikan Chia seed? Jika anda baru nak amalkan chia seed jangan tersalah beli pula biji selasih sebab rupa bentuknya seakan-akan sama tapi tak serupa berbanding kebaikan chia seed. Perkataan ‘chia’ berasal dari kata ‘chian’, yang bererti berminyak. Chia seed adalah biji berminyak yang dilengkapi dengan asid lemak esensial omega-3. Ianya sangat membantu melawan radikal bebas, antioksida yang tinggi, mengurangkan alergi, mengandungi sumber protein, mineral dan bagus untuk pengawalan berat badan.



Wednesday, October 19, 2016

Cara Putihkan Kulit Secara Semulajadi

 Cara Putihkan Kulit Secara Semulajadi

Iklim di Malaysia kadang-kadang panas, kadang-kadang sejuk. Kulit pun senang jadi sunburn terbakar kalau selalu sangat terkena panas matahari. Tapi takpe, jangan risau,saya ada cara putihkan kulit secara semulajadi. Ada macam cara anda boleh amalkan. Pilihlah mana-mana cara yang mudah untuk anda amalkan. Insyallah anda boleh mendapat kulit cerah dan berseri.

Cara Putihkan Kulit Secara Semulajadi

Mencuci muka dengan air basuhan beras - basuhan beras jangan dibuang. Ambil air bilasan beras untuk mencuci muka, ianya mampu haluskan dan putihkan kulit. Anda juga boleh mengamalkan ini dengan cara mudah iaitu mencuci muka dengan sabun susu beras 




Sunday, October 16, 2016

Cara Besarkan Payudara paling berkesan : Jamu Young Gold

Cara Besarkan Payudara paling berkesan : Jamu Young Gold

Memiliki payudara yang bulat, mantap dan gebu menjadi idaman setiap wanita. Si sang suami pun akan suka kalau isteri mereka memiliki payudara yang mantap. Mata suami anda akan terus terpaku pada anda, takkan curi-curi pandang pada wanita lain dan akan sentiasa angaukan anda sebab anda memiliki aset yang besar dan mantap. Bagi kebanyakan wanita pula, memiliki bentuk payudara yang menawan melambangkan kecantikan dan keyakinan bagi seseorang wanita. Aset anda harus besar mantap dan menawan dengan produk yang akan saya cadangkan nanti ^__^



Saturday, October 15, 2016

Miss Glitter Spray Naikan Seri Wajah

Miss Glitter Spray Naikan Seri Wajah

Miss Glitter spray adalah sejenis cecair yang mempunyai campuran collagen dan serbuk mutiara asli. Formulasi Miss Glitter ini menampakan dengan jelas serbuk mutiara yang terkandung dalam produk ini. Sememangnya serbuk mutiara sgt bermanfaat utk kulit wajah dan badan. Mudah diserap oleh kulit dan badan. Ianya mengandungi bahan pelembap semulajadi, protein, vitamin B kompleks, polisakarida & sedozen mineral serta 20-22 jenis asid amino. Kekurangannya mengakibatkan kulit kelihatan kasar, kekurangan nutrien, tua & berkedut.

Miss Glitter Spray ialah produk yang berperanan dalam membantu
 menambah baik keserian wajah sis semua.. Siapa yang nak putih dan 
lebih berseri jom cuba produk Miss Glitter Spray


Friday, October 14, 2016

Minyak Kelapa Dara untuk Kesihatan Anda

Minyak Kelapa Dara untuk Kesihatan Anda

Minyak Kelapa Dara atau lebih dikenali sebagai virgin cocunut oil(VCO) terkenal dengan pelbagai khasiat yang diperoleh dari buah kelapa. Minyak kelapa ini biasanya diperoleh dari kelapa yang matang menggunakan proses khas yang tidak merosakkan struktur asal atau khasiat semulajadi minyak kelapa. Pakar-pakar kesihatan juga turut mengakui kehebatan minyak kelapa dara dari segi aspek kesihatan dan kecantikan.


Minyak kelapa dara memberi kebaikan yang banyak kepada tubuh antaranya:

1-Mengurangkan risiko penyakit jantung
2-Merangsang metabolisme
3-Menyokong fungsi tiroid
4-Membantu anda menurunkan dan mengekalkan berat badan yang ideal
5-Membunuh Virus, bakteria, kulat dan protozoa
6-Memiliki sifat antioksidan semulajadi
7-Tidak membebankan organ pankrease
8-Lemak tepu rantai sederhana. (MCFA – mudah dihadham)
9-Sudah mula dihadhamkan dengan hanya enzim saliva dan diperut (sangat baik untuk mereka yang ada gangguan pencernaan, masalah metabolik, bayi pramatang yang sistem tubuhnya kurang berkembang.

Thursday, October 13, 2016

Olicandy Produk Kecantikan untuk Kulit Berseri-seri

Olicandy Produk Kecantikan untuk Kulit Berseri-seri

Olicandy merupakan produk kecantikan yang sememangnya terbukti keberkesananya untuk mencerahkan, menghilangkan jerawat, menyerikan wajah yang kusam dan banyak lagi kebaikan. Kini Olicandy tampil dengan Olicandy Premium Edition. Olicandy Pemium Edition mempunyai kandungan PITERA dan menjanjikan kesan 5X GANDA LEBIH BAIK daripada olicandy biasa.

♥ Olicandy Premium Edition mempunyai kandungan tambahan WHITENING BOOSTER tau iaitu PITERA dan menjanjikan kesan 5X GANDA LEBIH BAIK daripada olicandy biasa. Waaaa menarik kan??

Tuesday, October 11, 2016

Ridzskin Lipsmatte : Gincu Bibir yang Mengiurkan

Ridzskin Lipsmatte : Gincu Bibir yang Mengiurkan

Ridzskin Lipsmatte adalah gincu bibir yang tengah viral hot untuk moment bulan OCTOBER 2016. Ia adalah produk terbaru keluaran Ridzskin yang mempunyai 5 pilihan warna yang amat sesuai untuk anda cuba dan pakai. Ridzskin lipsmatte adalah satu-satunya produk buatan Malaysia, lulus KKM, diyakini HALAL, lipstick matte yang tidak kering, tidak senang tanggal walaupun anda makan. Ridzskin lipsmatte mengandungi isian 6 ml, mudah dibawa, wangi dan paling penting tidak mengandungi kimia bahaya.


Munafie Singlet untuk Kempiskan Perut

Munafie Singlet untuk Kempiskan Perut

Perut yang kempis menjadi idaman tiap wanita. Sekarang sudah tak susah nak kempiskan perut sebab adanya Munafie Singlet. Ianya singlet yang direka khas untuk memberi kesan perut Kempis. Perut yang kempis menampakan susuk tubuh yang lebih kemas, tak mengeleber dan rasa lebih berkeyakinan. Ramai yang dah beli sehelai terpaksa repeat order untuk beli banyak helai. Material yang sangat selesa, menyerap peluh dan jika beli satu mesti nak beli banyak-banyak helai lagi #repeat order. 

Munafie singlet ini dengan mudah boleh sorok kan perut yang geleber dan lemak-lemak berlebihan tu, dapat memberikan effect slim bagi perut yang boroi, Pakai terus tersorok perut dan segala lemak dan selulit tu.. 

Latoja Krim Kurus : Latoja Slimming Cream

Latoja Krim Kurus : Latoja Slimming Cream

Latoja krim kurus ialah produk yang dirumus khas untuk
 membantu anda kurus dan lansing. Latoja mengandungi seperti Sambucus Nigra,
Qilnat Squalane, Minyak Jojoba Oil, Algae, Vitamin, Grapeseed Powder,dan Extracts Witch Hazel. Latoja Krim berkesan seawal minggu dan menjadi produk laku keras oleh kerana keberkesanannya. 

Sunday, October 9, 2016

Jus Kekal Dara : Anjalkan Payudara dan Ketatkan Faraj

Jus Kekal Dara : Anjalkan Payudara dan Ketatkan Faraj

Jus Kekal Dara ialah produk yang boleh menganjalkan payudara dan ketatkan faraj. Produk ini membuatkan anda terasa seperti menjadi anak dara semula. Ia merupakan minuman tenaga yang hebat khususnya untuk wanita kembali DARA khas untuk anda yang bergelar isteri dan ibu yang baru lepas bersalin. 
Jus kekal dara mengandungi ekstrak 25 jenis herba yang terpilih yang amat berkhasiat untuk membantu meningkatkan tenaga dan ghairah seksual wanita terhadap suami, melambatkan proses penuaan dan banyak lagi kelebihan.


Jus Kekal Dara terdiri dari herba terpilih iaitu Kacip Fatimah, Gingseng, Mengkudu, Pegaga, Mata Pelanduk, Herba Lipan Bara, Medan Wangi, Serapat, Puararia Mirifica, Mengkunyit, Cahaya Tulang Tiga, Teja Wangi, Mempelas Hari, Mempelas Gajah, Kembali Dara, Gajah Beranak, Sekecut, Susu Perawan, Jarum Mas, Mas Cotek, Manjakani, Inai, Susuk Ayam, Bunga Batu dan Madu.

Tati Skincare untuk Kulit Berseri-seri

Tati Skincare untuk Kulit Berseri-seri

Tati Skincare adalah produk kecantikan yang sedang laku keras sejak berada dipasaran. Customer pun tak putus-putus bertanyakan dan nak order produk skincare ini. Sebab lihat saja pada testimoni TATI Skincare memang ternyata membuatkan pengguna skincare ini puas hati dengan hasilnya yang menakjubkan.

TATI Skincare adalah produk yang Lulus KKM, Selamat & Tanpa pengelupasan. Ia dapat bertindak merawat masalah kulit kusam, kulit sensetif, jerawat dan jeragat dalam masa 3-7 hari sahaja. Tati skincare dirumuskan dari formulasi efektif berasaskan ALPHA ARBUTIN, GLUTATHIONE, COLLAGEN, VITAMIN E & C. Dengan ini wajah uolls akan kembali pinkish, glowing & cerah sekata halus bak bayi.

Saturday, October 8, 2016

Tips Kuruskan Badan Dalam Masa Seminggu

Tips Kuruskan Badan Dalam Masa Seminggu

Negara yang sangat kaya dengan makanan sedap dengan cukup rasa, cukup masin, cukup manis, cukup lemak, sebab itulah ramai juga penduduk kita cukup gemuk. Ada banyak tips Kuruskan Badan yang boleh anda amalkan. Sememangnya anda patut risaukan berat anda yang tambah berat, sebab ini adalah salah satu punca untuk risiko penyakit kronik pada masa akan datang. 



Tuesday, October 4, 2016

Petua Awet Muda dan Cantik

Petua Awet Muda dan Cantik

Setiap wanita impikan untuk kekal cantik dan awet muda walaupun berusia. Untuk itu anda perlulah amalkan petua awet muda dan cantik ini untuk menjaga kesihatan kulit untuk kekal muda, cantik dan sihat.  Biarlah angka bertambah setiap tahun...tapi anda ada cara untuk tahan supaya supaya kecantikan yang anda miliki sekarang tidak dimamah usia juga kesihatan pun terpelihara.